כולו לב » סיפורי הצלחה » בן בן

בן בן

את הכלב המתוק שבתמונות חילץ זוג לפני חצי שנה מאיזור ערבי במצב גרוע.הוא היה רזה,מפוחד,עם טפיל במעיים,והכי גרוע-כתוצאה מהתעללות של ילדים ערביים הוא התעוור בעין אחת.הם לקחו אותו לביתם והוא שהה אצלם שלושה חודשים. עד שיום אחד הוא קפץ על ילד(אף אחד לא לימד אותו לא לקפוץ על אנשים),ומאותו רגע הם החליטו שאצלם הוא לא נשאר יותר.
הם העבירו אותו לפנסיון הסמוך בביתם,שבו הכלבים שוהים בחצר.חודש הם מימנו את שהותו בפנסיון,ובתום החודש החליטו שהם לא מממנים יותר את הפנסיון. ואז הם מסרו אותו למקום שלפי הגדרתם הוא בית מצויין,אנשים אותם כינו "מלח הארץ". אלא שהתברר שאותו מקום "מצויין" הוא למעשה ארווה,ואנשי "מלח הארץ" קשרו את הכלב המסכן בארווה בשרשרת עבה. הכלב החמוד חזר לפנסיון. מאחר והזוג התנער מהמשך המימון, ומאחר ואני לא הסכמתי שהוא ייזרק לכלוב או מכלאה לאחר כל מה שעבר,לא היתה לי ברירה כי אם להמשיך לממן את הפנסיון עד למציאת בית חם עבורו. מדובר בסכומי עתק של אלפי שקלים. בעלת הפנסיון לא הסכימה בשום אופן להתגמש ולעשות הנחה כמו פנסיונים אחרים איתם עבדתי,למרות שהסברתי לה שוב ושוב שאין לי איך לשלם את הסכומים שהיא דורשת. במהלך החודשים הבאים פרסמתי אותו בצורה הכי אינטנסיבית בכולו לב ובאתרים נוספים,ושלחתי עליו מאות מיילים.המיילים שלו ממש רצו בכל הארץ.
בשלב כלשהו בא בחור צעיר עם חברתו לראות את הכלב,אך בסוף הם החליטו שעדיין מוקדם להם לאמץ כלב.היו עוד כל מיני מאמצים פוטנציאליים שניסיתי להציע להם את הכלב,אך ברגע שהם שמעו על העין הפגועה-הם נרתעו ("אנחנו לא רוצים כלב עם פגם"). ארבעה חודשים שהה החמוד בפנסיון הזה. מתוכם אני דאגתי למימון שלושה חודשים ביזע ומאמצים עילאיים (השהות בפנסיון והסירוס-5000 ש"ח!!!). לאחרונה מצאתי בית אומן מצויין עבור הכלב,אך לתדהמתי הרבה בעלת הפנסיון לא הסכימה לשחרר אותו עד לקבלת כל הסכום שנותר.(בכזה דבר - עדיין לא נתקלתי). בלית ברירה עשיתי ממש "שמיניות באוויר" כדי לגייס את הסכום תוך יום, כי כל יום שהוא נשאר אצלה זה עוד כסף,וכי חיכה לו לראשונה בחייו בית חם. הכלב המקסים הגיע לבית האומן. לאחר ארבעה חודשים שבהם גר בחצר ואכל בונזו, סוף סוף הוא קיבל אוכל איכותי והיה לו בית אוהב עם עוד כלבה חמודה.
עברו כשלושה שבועות,והדבר שקיוותי-קרה:האישה נקשרה אליו,והוא נקשר אליה מאד וגם לכלבה איתה הוא מוציא מרץ בחצר.היא החליטה להשאיר אותו אצלה!!!
היא נתנה לו את השם "בן בן". בן בן מאושר ואהוב.יש לו בית חם.
בשורות טובות