כולו לב » סיפורי הצלחה » ראלף

ראלף

את ראלף מצאתי יום אחד לא רחוק מביתי. הוא רבץ באיזו חצר נטושה, ונראה אבוד. ניגשתי אליו וליטפתי אותו, והוא שם את ראשו על הרגל שלי, נהנה מהליטופים. הוא רועה בלגי מעורב בהאסקי. את השם "ראלף" נתתי לו בו במקום, זה פשוט התאים לו. כלב גדול ויפה. בדקתי לו שבב, ואכן היה לו שבב. ניסיתי להשיג את הבעלים לפי הטלפון שבשבב, אך לא היה כל מענה. שמתי אותו בנתיים בבית אומן, עד שאצליח להשיג את הבעלים. אך הזמן חלף, והאיש לא ענה. לאחר צלצול אחד כבר השיחה הועברה למענה קולי. ככל שנקף הזמן, התחלתי להבין שאולי לא אשיג אותו. אולי הוא לא בארץ, או החליף מספר. אולי הוא לא רוצה יותר בכלב...
התחלתי בחיפושים אחר בית הולם לכלב המקסים הזה, חברותי וטוב לב. ידידים נתנו לי מספר של בחור ששקל לאמץ כלב. הוא לקח את ראלף.
בתחילה הכל היה טוב והוא הודה לי על הכלב. לאחר זמן הוא התלונן שכשהוא לא בבית הכלב קורע את הוילונות. יום אחד ראלף ברח ממנו. זה נודע לי רק אחרי שהתקשרתי לשאול מה קורה. הוא לא טרח אפילו להודיע לי שהכלב ברח. לאחר זמן קצר, התברר שראלף הגיע ל... כלבית רעננה!! איך הוא הגיע ירושלים עד רעננה - זו תעלומה. הבחור לא רצה את ראלף בחזרה [הוא אמר לי: "מצידי שיעשו מהכלב הזה פסטרמה!" אנשים כאלה לא ראויים לגדל כלב]. החזרנו את ראלף לבית האומן בירושלים.
המשכתי בחיפושים אחר בית חם. לאחר כמה שבועות - מצאתי את הבית האידיאלי לראלף. אישה שהיא מדריכת רכיבה בחוות - סוסים באה לראות אותו, והוא מצא חן בעיניה. היא לקחה אותו אליה, ועד היום הוא אצלה. כשהיא נוסעת לחווה, היא לוקחת את ראלף איתה והוא רץ ומשחק בחווה, וכמובן חוזר איתה הביתה.
ראלף הגיע לבית חם!