כולו לב » סיפורי הצלחה » מבצע שאולה הוכתר בהצלחה!!

מבצע שאולה הוכתר בהצלחה!!

שאולה על פי כל הסימנים, היא חתולה שהיתה פעם חתולת בית , וננטשה. היא חברותית ואוהבת אנשים, היא מכירה היטב ארגז חול, היא מכירה בית ואוהבת עד מאד ליטופים. חתולה דומיננטית, גדולה ויפה.
לפני שנתיים הבחנתי אצלה בבעיית עור קשה וכואבת מאד שגרמה לה המון סבל, שלחתי אותה לוטרינר, היא טופלה ואחרי כמה שבועות החלימה לחלוטין. הפצעים הכואבים נעלמו, והיא חזרה להיות חתולה יפהפיה. זו כבר היתה הקלה גדולה מאד.
שאולה היתה נוהגת להיכנס לבתים, התחננה ממש שיאמצו אותה. זה היה מחזה קורע לב ממש. כאמור היא כנראה הכירה פעם בית, ולא השלימה עם כך שהיא חיה בחוץ. וזאת למרות שהיתה מואכלת היטב. שלוש שכנות בנחלאות נותנות לה כבר כמה שנים אוכל על בסיס קבוע. היא באה ויוצאת מבתיהן, אך עדיין שיוועה לבית על אמת, לא בית רק להאכלה אלא בית של קבע עם המון אהבה.
פרסמתי את שאולה בהמון וריאציות, כל פעם עם תמונה אחרת, כל פעם שיניתי ושדרגתי את הניסוח, בכל הקבוצות, בכל המקומות האפשריים וגם באתר שלי.
אבל הבית המיוחל לא הגיע. לא היו פניות ראויות. 
לאחרונה הכנסתי אותה גם ליד 2, וקיבלתי שתי פניות אבל לא הייתי שלמה עם כך שאלה האנשים הראויים.
גור מוצא בית די בקלות. מצאתי בתים להמון גורי חתולים, ובתים באמת טובים.
אבל חתולה בת חמש וחצי...זה יותר קשה. והרי מדובר בחתולה כל כך חברותית ויפה ומתלטפת !
אבל: הסבלנות משתלמת, ופירותיה מתוקים !! ואני לא מהמוותרים !
המשכתי תקופה ארוכה מאד לשים את שאולה בכל מקום אפשרי ולשלוח לכל מי שיכול להיות מועמד ראוי.
לפני מס' שבועות קיבלתי הודעה במסנג'ר מאישה מהצפון שראתה פרסום שלי על שאולה. היא כתבה שזה בדיוק מה שהיא מחפשת [!!], אלא שהמרחק מונע ממנה לאמץ. הראש שלי כבר התחיל לעבוד וחשבתי על הסעה....
שוחחתי והתכתבתי עם האישה, אוהבת חתולים אמיתית, והיא נשמעה רצינית וראוייה.
פרסמתי בקבוצת נחלאות שדרושה הסעה מנחלאות לכפר ורדים..ולמרבה הפלא, מיד מצאתי הסעה כזו ע"י מישהו שאימה גרה בכפר ורדים.
אמרתי לעצמי שאם תקופה כזו ארוכה לא מצאתי לשאולה בית בירושלים או במקום יחסית קרוב, ותוך זמן קצר מצאתי גם בית בכפר ורדים וגם הסעה עד לשם, כנראה שזה מה שצריך לקרות !!! וזה המקום המיועד לחתולה המסויימת הזו.
מבצע ההעברה היה מורכב ביותר, היו מעורבים כמה גורמים והיה צריך לתאם בין כולם. כמעט מבצע צבאי......
שאולה, שכבר מעוקרת כמובן, הועברה אתמול מנחלאות לבית של המסיעה בי-ם. ומשם נסעה בתוך כלוב , נסיעה ארוכה מאד, עד כפר ורדים. ושם חיכתה בסבלנות עד שהמאמצת סיימה את יום עבודתה רק לקראת הערב, ובאה לקחת אותה אחרי כמה שעות טובות מהבית של המסיעה......
בערב, נשמתי לרווחה. אחרי יום רווי מתח, שאולה הגיעה לביתה החדש ! שם חיכה לה ארגז חול, אוכל טוב, וליטופים. בדיוק מה שהיא רצתה וחיכתה לו !!!!
וכך שאולה שלנו החמודה מנחלאות [בהתחלה כשחשבתי שזה זכר קראתי לה "שאול", כשהוברר שזו נקבה, שמה הוסב ל"שאולה".....], הפכה לתושבת הצפון היפה, וסוף סוף יש לה בית של קבע, לא זמני. היא יותר לא צריכה להיכנס לבתים ולהתחנן שיאמצו אותה.
ואין מאושרת ממני.
מצרפת תמונה שקיבלתי הבוקר, התמונה אומרת הכל.....שאולה רובצת כנסיכה אמיתית על הספה, כאומרת: הינה, הגעתי לבית שלי!