כולו לב » סיפורי הצלחה » החתולה שניצלה !

החתולה שניצלה !

בדרכי חזרה מהנגינה אני מפזרת אוכל לחתולים הנקרים בדרכי..לפני פחות משבוע שמעתי בדרכי הביתה יללות של גור חתולים שהגיעו מתוך אתר בנייה. לא ידעתי אם הגור לכוד או לא,אך היה נשמע שהוא במצוקה כלשהי. לא יכלתי להיכנס ולחפש אותו,כי היה לילה וחשוך,והאתר מלא קרשים ואבנים.....התקשרתי למספר ירושלמים במטרה שיבוא איתי מישהו לבדוק היכן הגור. לצערי אף אחד מאלה שפניתי אליהם לא הסכים לבוא איתי.
למחרת שוב שמעתי מאותו מקום את יללות גור החתולים....פרסמתי בפייסבוק פנייה ובה ביקשתי עזרה באיתור הגור המיילל.
מישהי הסכימה ללכת למחרת,אך לטענתה היא לא שמעה דבר.באותו לילה שמעתי אותו שוב. כבר לילה שלישי ברציפות.המשכתי לחפש מי שיצטרף אלי-בכוחות משותפים יותר קל להיכנס למקום כזה.
ואז ענתה לי אישה ירושלמית אוהבת חיות שאימצה ממני כלבה חמודה לא מזמן,שהיא מוכנה לבוא לעזור!
ב 24.30 בלילה נפגשנו. ואכן איתרנו את החתלתולה-חמודה מאד,בערך בת חודשיים.היא היתה מיובשת לחלוטין ורזה כשלד. היה ברור שכמה ימים היא לא שתתה ולא אכלה.רק יללה וקראה לעזרה....נתתי לה לשתות,והיא שתתה ושתתה ללא סוף....אין ספק שעוד יום-יומיים היא לא היתה שורדת.
זה היה לפני גל החום של 39 מעלות בי-ם.
לאחר התייעצות בינינו,החלטנו שלא להשאירה שם,למרות שמחוץ לאתר הבנייה יש הרבה חתולים שמקבלים אוכל ומים על בסיס קבוע,וסביר להניח שאחת מהם היא האמא של הגורה.פשוט הגורה היתה במצב פיזי כזה שהיא נזקקה לטיפול ביתי.
האישה לקחה אותה אל ביתה.השארתי לחתולים שם כמות אוכל גדולה שתספיק להם להרבה זמן.
והחתלתולה החמודה-היא כבר הרוותה את צמאונה,ועכשיו היא בידיים טובות!