כולו לב » סיפורי הצלחה » מוץ מוץ

מוץ מוץ

מוץ מוץ הוא פרינאי ענק מעורב עם מרימנו, כלב נדיר ביופיו ובאופיו, בעל מבט מיוחד. אי אפשר להישאר אדישים אליו. במוץ מוץ נתקלתי לראשונה לפני חודשים אחדים, כששמעתי את בעליו רב עם ביתו שתוציא את הכלב לטיול. שבועיים אח"כ, ראיתי את מוץ מוץ זרוק ברחוב, עצוב ואובד - עצות. כשהחזרתי אותו לביתו, הבעלים אמר שהכלב כבר היה כמה פעמים בעריה, כי הוא נוהג לשחררו ללא רצועה[כי כאמור, בני המשפחה לא התלהבו לטייל איתו]. הבטתי בכלב העצוב שמבלה את חייו בחצר פצפונת ללא מלונה, ואמרתי לבעלים שאני מוכנה לחפש לו בית. המייל שפרסמתי עליו והתמונה של הכלב היפהפה עם המבט קורע - הלב, עורר תגובות רבות. מתוך הפניות הרבות יחסית, בחרתי בית במושב, כי בעליו של מוץ מוץ הסכים למסור אותו אך ורק למושב.
מרגע זה העניינים התחילו להסתבך, כי הבעלים הנ"ל היה אמביוולנטי לגבי המסירה, התחמק מהטלפונים ועיכב את המסירה עוד ועוד. שלחתי לו הודעות, שלחתי את המאמצים החדשים שידברו איתו, וביקשתי מידיד נוסף שינסה גם הוא לזרז את העניינים. רק לאחר שהופעל עליו לחץ, והמאמצים החדשים כמעט "הרימו ידיים" - היום הוא לקח את הכלב לביתו החדש. עדיין הוא זרק משהו על כך שהוא רוצה לראות מה קורה אחרי שבועיים, וגם לא הביא את הניירות של הכלב [בטענה ש"אין לו ניירות"], ולפיכך הנחיתי את המאמצים לעשות מיד העברת בעלות.
הילדים שחיכו לכלב בקוצר רוח בשבועיים האחרונים - מאושרים. נאחל ליצור המדהים והמתוק הזה חיים טובים, ופיצוי על החסרים שהיו לו עד כה.


בפעם הראשונה בחרתי, מכל הפניות, את הבית שבמושב, כי זה היה התנאי של בעליו המקוריים. הילדים שם חיכו לו בקוצר רוח, אך כשיום אחד ,אחד הילדים נפל על מוץ מוץ, הכלב נבהל ונשך אותו. מאותו רגע אימם של הילדים החליטה שהיא לא רוצה אותו. מנסיוני, זה הרבה פעמים בעייתי לתת כלב לבית עם ילדים קטנים, כי לילדים יש תנועות ידיים מהירות,הם לא תמיד עדינים והרבה פעמים זה גורם לכלבים לפחד מהם ולהגיב. פרסמתי אותו בשנית, וכאמור שוב היה גל פניות. הפעם בחרתי בקפידה רבה את הבעלים החדשים ולא הייתי תלויה בתנאים של מישהו אחר[כמו בפעם הקודמת].
לאחר ראיונות מדוקדקים ובדיקת כל הפרטים והתנאים, מצאתי למוץ מוץ את הבית האולטימטיבי. הבעלים החדשים יודע את התקרית עם הילד, וכלל לא נרתע מזה, כי הוא מבין שזה נובע מפחד ובהלה.
היום מוץ מוץ הגיע לבית החדש. נתתי לבעלים החדשים את ברכתי שישנה לכלב את השם - משנה שם משנה מזל...כמובן שאני בקשר רציף איתו ובקרוב אסע לבקר את הכלב המדהים הזה.