כולו לב » סיפורי הצלחה » קנדי

קנדי

את קנדי, זאב מעורב חום בן שנתיים, הוצאתי לפני חודשיים ממכלאה. יותר משנה הוא היה במכלאה זו, שבה בקושי ראה אור יום (התנאים שם גרועים). לפי פרטי השבב הוא היה שייך בעבר לאישה בשם ילנה, שכנראה נטשה אותו. הוצאתי אותו משם עצוב, רזה, אפאטי ומפוחד. הוא לא בטח באנשים, ואבדה לו שמחת החיים. שמתי אותו באומנה אצל סטודנטים נחמדים ואוהבי כלבים. לאט לאט חזרה לו שמחת החיים, וגם הפחד מאנשים - חלף עבר. כעת הוא משחק, קופץ וחברותי. מתברר שהוא גם מחונך בבית לגמרי. קנדי מחוסן אך עדיין לא מסורס (מומלץ מאד לסרס). הוא די גדול עם פרווה קצרה חומה ואף שחור. חמוד וחכם מאד.

זוכרים את קנדי, אותו זאב מעורב חמוד שהוצאתי לפני 3 חודשים ממכלאה ושמתי אצל סטודנטית? בזמנו שקלה הסטודנטית הנ"ל לאמץ אותו, אך השותפה שלה לא רצתה בכך מכיוון שהכלבה של אותה שותפה קינאה שנכנס כלב נוסף לבית.
במהלך 3 החודשים האחרונים עשיתי מאמצים אינסופיים למצוא בית לקנדי, וזה כלל מאות מיילים וטלפונים לכל "העולם ואשתו". גם הבאתי כמה אנשים שיראו אותו. אך לא יצא כלום מכל מאמצי.
היום התקשרה אלי נעה (הסטודנטית) ובישרה לי שהחליטה לאמץ אותו!
היא אחראית ושקולה, ועשתה זאת לאחר מחשבה. עכשיו ברור למה המאמצים הקודמים "לא הצליחו" - קנדי פשוט היה מיועד לנעה. הוא כ"כ נקשר אליה. היום היא העבירה לי הכסף על החיסון ואת כל הפרטים שלה - והוא שלה רשמית, לשמחתו ולשמחתי.